neděle 21. srpna 2011

About me ...

Ahoj , vítej na mém novém blogu ( nebo spíš blogspotu ? )

Teď něco o mě :
Jmenuji se Pavlína a bydlím v Liberci . Od září nastupuji na OA se zaměřením na zahraniční obchod ...
Nedávno ( přesněji 6.6 ) jsem oslavila své 15. narozeniny ... Fotka zatím neni , protože jsem se ještě nevyfotila , nebo spíš nevyfotila nějakou hezkou fotku do úvodního článku :)

Něco o blogspotu :
Dlouho jsem se rozmýšlela jestli si založím blog nebo blogspot , ale nakonec jsem se rozhodla blogspot , protože    mi to tady vyhovuje ... Sice na blogu umim desing a podobně ale tady se mi lépe píše atd. :)

Co mám ráda :
Svoji rodinu , přátele , Ipad 2 , blogy nebo blogspoty , léto , modu , nakupování a mnoho dalšího :)

To je zatím vše :) ... Papá :)







4 komentáře:

  1. krasne napisane, mas to tu moc pekne!
    http://biancaprincipessa.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju za milý komentář:) Přeji hodně štěstí s blogem!;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, moc přeju úspěch...chci se ale zeptat, jestli na té své profilovce jsi ty...popř. kde jsi koupila tu Chanelku :) Dík
    PS: Mrkni prosím na můj blog :)

    OdpovědětVymazat