neděle 21. srpna 2011

Beauty tip 0.1

Ahojky , dnes mám pro vás první Beauty tip :)
A to na Body splash z H and M :)
Já Body splash používám v létě jako voňavku , protože je svěží  , neni silný a vůně je taková čistá :)
Já mám limetku - kokos ... Vybrala jsem si ho náhodně , protože zrovna v H and M neměly vzorky .) ... Tak jsem si vybrala podle názvu ... Tuším , že měly další 3 vůně ... 

Značka : H and M
Cena : 49Kč
Hodnocení : Doporučuji :)

A další fotky :




7 komentářů:

  1. Asi ho vyzkouším, kokosovo-limetkový musí nádherně vonět :)

    OdpovědětVymazat
  2. na ten vždy v H&M koukám :) a nevím, zda-li do něj těch pár korun investovat nebo ne

    OdpovědětVymazat
  3. také vyzkouším:) dobrá cena tak proč nekoupit;)

    OdpovědětVymazat
  4. za 50 super:)) (krásný vzhled blogu.)

    OdpovědětVymazat
  5. za tu cenu to teda rozhodně zkusím :)) Sleduju tě a držím ti tu palce :)

    Na mém blogu probíhá giveaway tak jestli chceš, zúčastni se ;)

    http://missnothingfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat